Dah masuk 2nd half.

selamat kembali selepas cuti mid-sem combo bersama cuti raya cina. Dah masuk 2nd-half semester ni..agak2 lah na tido na main telor ka apa. senggah2 la buku2 ilmiah sekerap anda singgah kat mapley. berejam bole melanguk kat mapley na tgk buku 2-3 minit bukan main payah. tense dah kurang sket, konsert dah sattle. dgn jayanya kali.

aku hr ni daftar youthsays konon wat suvey bole dpt duit..dah lama aku tau cuma aku x amek pot sgtt..tp ble saja2 click dpt 2/3 posen sonok plak..dr nganga depan pc berejam.dpt jugak upah (wage) sambil isik survey yg bakal dijadikan statistic kelak. bole la dftr diri dgn click kt logo Got an opinion di sebelah….

perjalanan td siang sejauh 7 jam, menaiki kete mber aku dr kota bharu ke bangi, sepanjang perjalanan asik berkaroke saja, sambil cocok kater honda city, jauh juga dr Kuala Lipis ke bentong jugak. dahsyat padahal nek kancil je. tobat den sengal telor sepanjang jalan. teringat aku cita bdk kelantan. intro dia odw ke Kolumpo. Amerikanya kami singgah mesjid.

td subuh aku melepak kat bilik member aku..awal aku bgn..hehe. mber aku dgn murah hati memberi novel constantine utk aku baca…walaupun agak out-to-date aku menerima saja. citer neh dah lama. aku gi tgk kt mid-valley dgn mber2 aku seigt aku masa aku 1st year dlu.skrg baru aku terjumpe bukunye. layankan saja.

pikirkan suatu pharse – adakah harimau perlu mengembek jika di kandang kambing. mampos.

o.r.e.o

2 Respons to “Dah masuk 2nd half.”

  1. khaisyakirin Says:

    adakah ak salah seorang dikalangan membe2 ko 2…hehe pew2 pon ctew kow mmg menarik laaa. tp time mencucuk honda city 2 ak kew bln daaaa.hahaha bku 2 agak menarik klo phm,

Tinggalkan Jawapan

